Aby se vám snadno nakupovalo, používáme na webu k personalizaci a analýze návštěvnosti cookies. Více informací

Podporuje mojeID

VŠE O NÁKUPU » Jak nakupovat
Jak nakupovat

Návštěvník našeho e-shopu má možnost využí­t e-mail nebo koší­k.

Při výběru zboží­ klikněte na koší­k a určete čí­slovkou počet kusů.

Nezapomeňte také napsat svou adresu a telefonní­ čí­slo.  Při vyplňování adresy dbejte na to, aby Vaše jméno a adresa byly vyplňeny s čárkami a háčky. Dochází pak k navrácení zásilek nazpět z důvodů neznámého adresáta na adrese, předcházejte znovuposlání celé zásilky.

Po odeslání objednávky Vám bude ihned potvrzena e-mailem. Pokud s takto nestane, nastala chyba v odeslání a musíte utvořit objednávku znovu.

Zásilky jsou odesílány max.do 24 hod. po obdržení (pokud není uvedeno jinak). Zásilky jsou odesílány každý den kurýrní službou PPL při obdržení objednávky do 13,00 hod, dále následující den. V případě, že nějaké zboží není skladem, a není to uvedeno při nákupu na stránkách. Budeme Vás informovat ihned telefonicky a domluvíme s Vámi termín naskladnění zboží a odeslání.

Kontrola zásilky při doručení

  • Po převzetí zásilky nesmí být obal porušen ani poničen, v případě poškození nepřebírejte zásilku, bude navrácena zpět odesílateli. Prosím pouze o telefonickou nebo e-mailovou zprávu o nepřevzetí zásilky z důvodů poškození.
  • Po převzetí zásilky zkontrolujte obsah aby nebyl porušen (týká se hlavně přístrojů,kosmet. kufrů atd.). Po rozbalení a zjištění poškozeného zboží uvnitř zásilky ukažte obsluze u přepážky, bude s Vámi sepsán protokol o poškození obsahu a navráceny peníze nazpět. Reklamace zásilky je už řešena s odesílatelem.

 

Převzetí dopravcem Geis nebo DPD

  • Opět zkontrolujte obsah a stav zásilky. Pokud zjistíte poškození obsahu a dopravce u toho není, celou zásilku vezměte na poštu a sepište reklamaci na požkození.


Přejeme Vám příjemné nakupování  v našem E-SHOPU