


Buďte první, kdo ví o speciálních slevách. Odebírejte novinky a akční nabídky.
- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Jak nakupovat
Návštěvník našeho e-shopu má možnost využít e-mail nebo košík.
Při výběru zboží klikněte na košík a určete číslovkou počet kusů.
Nezapomeňte také napsat svou adresu a telefonní číslo. Při vyplňování adresy dbejte na to, aby Vaše jméno a adresa byly vyplňeny s čárkami a háčky. Dochází pak k navrácení zásilek nazpět z důvodů neznámého adresáta na adrese, předcházejte znovuposlání celé zásilky.
Po odeslání objednávky Vám bude ihned potvrzena e-mailem. Pokud s takto nestane, nastala chyba v odeslání a musíte utvořit objednávku znovu.
Zásilky jsou odesílány max.do 24 hod. po obdržení (pokud není uvedeno jinak). Zásilky jsou odesílány každý den kurýrní službou GLS a DPD při obdržení objednávky do 13,00 hod, dále následující den. V případě, že nějaké zboží není skladem, a není to uvedeno při nákupu na stránkách. Budeme Vás informovat ihned telefonicky a domluvíme s Vámi termín naskladnění zboží a odeslání.
Kontrola zásilky při doručení
- Po převzetí zásilky nesmí být obal porušen ani poničen, v případě poškození nepřebírejte zásilku, bude navrácena zpět odesílateli. Prosím pouze o telefonickou nebo e-mailovou zprávu o nepřevzetí zásilky z důvodů poškození.
- Po převzetí zásilky zkontrolujte obsah aby nebyl porušen (týká se hlavně přístrojů,kosmet. kufrů atd.). Po rozbalení a zjištění poškozeného zboží uvnitř zásilky ukažte obsluze u přepážky, bude s Vámi sepsán protokol o poškození obsahu a navráceny peníze nazpět. Reklamace zásilky je už řešena s odesílatelem.
Převzetí dopravcem GLS nebo DPD
- Opět zkontrolujte obsah a stav zásilky. Pokud zjistíte poškození obsahu a dopravce u toho není, celou zásilku vezměte na poštu a sepište reklamaci na požkození.
Přejeme Vám příjemné nakupování v našem E-SHOPU